close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

האם גם אתם צריכים כרטיס ביקור דיגיטלי?

מערכת שורשכא אייר, תשפא03/05/2021

יצא לכם כבר לקבל כרטיסי ביקור דיגיטליים מבעלי עסקים אחרים או מקולגות?

תגיות:

אתם מנהלים עסק? יצא לכם כבר לקבל כרטיסי ביקור דיגיטליים מבעלי עסקים אחרים או מקולגות? אם כך, ברור מדוע גם אתם חושבים על האפשרות הזאת. האם כדאי להשקיע בעיצוב של כרטיס ביקור דיגיטלי ואיזה יתרונות יש לו לעומת כרטיסי ביקור פיזיים שמודפסים על נייר? האמת היא, שכאשר מדברים על כרטיסי ביקור דיגיטליים, מדברים על הדור הבא של כרטיסי הביקור. אם ננסה לעשות השוואה בין האופציה הזאת ובין כרטיס ביקור שמודפס על נייר, נראה שהרבה פעמים: כרטיסי הביקור נעלמים, נאבדים וגם לא תמיד נגישים ללקוח כשהוא מחפש אותם. לעומת זאת, הכרטיס הדיגיטלי נמצא תמיד בנייד של הלקוח, מה שאומר שהוא יוכל להשתמש בו בכל עת. בנוסף, היום את אותם כרטיסים דיגיטליים אפשר גם לחבר לאינספור אפליקציות של ניווט, של יצירת קשר מהר, של מפות ועוד, כך שהנוחות שבשימוש בהם הרבה יותר גדולה.

כרטיס ביקור דיגיטלי – איך לעצב כרטיס מנצח?
צאו מנקודת הנחה שגם כאשר מדברים על כרטיס ביקור דיגיטלי, הלקוחות שלכם מוצפים. זה אומר שהם מקבלים הרבה מאוד כרטיסי ביקור דיגיטליים, ולכן ברור מדוע כרטיס הביקור שלכם צריך להיות בולט. יחד עם זאת, נשאלת השאלה: איך באמת מעצבים כרטיס ביקור כזה? ואיך יוצרים את הטוב ביותר? איך גורמים ללקוח למצוא ולזהות תמיד את הכרטיס שלכם בין אינספור כרטיסים אחרים? לא קל לענות על השאלות האלה ולכן חשוב לקחת בחשבון פרטים כמו: 

  • באיזה צבעים אתם משתמשים לעיצוב כרטיסי הביקור
  • באיזה גופן אתם רוצים שהמידע על הכרטיס יהיה כתוב
  • האם תרצו גם לשלב את הלוגו של החברה שלכם


כדאי גם לדעת שהיום, בכל מקרה שקשור לעיצוב של כרטיסי ביקור, דיגיטליים או מודפסים, אתם לא חייבים לעשות את הדברים לבד. העניין הוא שעיצוב של כרטיסים יכול להיעשות גם בעזרת מעצבים גרפיים מקצועיים וכך התוצאה כמעט תמיד תיראה יותר יפה.

האם זה עולה הרבה לעסק?
חושבים על עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי אך נדמה לכם שתשלמו על העניין הזה הרבה? יצא לכם לשמוע ולראות מחירים מופקעים? דעו שזה לא הכרח המציאות. העניין הוא שהיום יש מספר רב של חברות, אתרים ותוכנות לעיצוב של כרטיסים כאלה, ולכן ברור מדוע המחירים יורדים. משמעות הדברים מבחינתכם היא שאתם לא חייבים לבחור את מה שהכי יקר, כי מי אמר שאם תשלמו יותר על הכרטיס החדש הוא יהיה יותר משוכלל? רצוי מאוד לבדוק את הדברים לעומק ולהבין מראש כמה זה יכול לעלות לכם. אתם תראו שהלקוחות שלכם ייצאו מאוד מרוצים אם תתנו להם גישה לכרטיסים האלה, כי כך הם יוכלו לאתר אתכם הרבה יותר בקלות. הגיע הזמן שגם אתם תתקדמו ושהעסק שלכם ייראה הרבה יותר מודרני ודיגיטלי, אז למה אתם מחכים?

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה